چطور سفر کنیم و کشور های دنیا را بهتر بشناسیم

تور های ارزان سریلانکا


تور سریلانکا آژانس مسافرتی گلبرگ سیر


سریلانکا کشوری جزیره ای در قاره آسیاست که در میان اقیانوس هند واقع شده است و با نام مروارید اقیانوس هند شناخته می شود. سریلانکا سرزمین متنوعی دارد و بخش هایی از آن جنگل های بارانی و بخش های دیگرش مناطق مرتفعی هستند که ساحل های شنی دارند.سریلانکا به خاطر آثار باستانی بودایی و طبیعت بسیار زیبایش در جهان مشهور شده است.از طرفی سواحل زیبای سریلانکا به همراه مردمان مهربان و سنت های متفاوتشان این مقصد گردشگری را بین توریستان بسیار محبوب کرده است. سریلانکا سه شهر توریستی به نام های کلمبو، کندی و بنتوتا دارد که هر ساله توریستان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. شما هم با سفر به سریلانکا با تور ارزان سریلانکا آژانس مسافرتی گلبرگ سیر این فرصت را خواهید داشت تا در دامان طبیعت سریلانکا در کنار سواحل سریلانکا یا در جنگل های سریلانکا تفریح و استراحت کنید، از آثار باستانی سریلانکا دیدن کنید و با فرهنگی متفاوت آشنا شوید.

آب و هوای سریلانکا


سریلانکا به طور کلی آب و هوای گرمسیری دارد و هوای آن معمولا در سراسر سال گرم و مرطوب است. به طور کلی می توان گفت که کشور سریلانکا وتور سریلانکادر ماه ها آپریل تا می و ماه های اکتبر تا دسامبر بارانی تر است.
کلمبو، پایتخت سریلانکا در بارانی ترین بخش کشور یعنی جنوب غربی آن واقع شده است. ماه های ژانویه و فوریه خشک ترین ماه های سال در کلمبو هستند و باران کمتری در این ماه ها بارش می کند. کلمبو همیشه در سراسر سال هوای گرمی دارد و معمولا دمای آن بین 30 تا 32 درجه سانتیگراد است، با این تفاوت که رطوبت هوا در ماه ژانویه و فوریه کمی به نسبت پایین تر می آید.
شهر کندی در مرکز سریلانکاواقع شده است و دمای هوای آن به نسبت کلمبو پایین تر است. میانگین دمای هوا در شهر کندی حدود 23 درجه سانتیگراد در ماه ژانویه و 26 درجه سانتیگراد در ماه آپریل است.شهر کندی در تور سریلانکا ارزان هم در ماه های ژانویه و مارچ کمترین باران و در ماه های اکتبر و دسامبر بیشترین باران را تجربه می کند.

 


بهترین زمان برای سفر به سریلانکا


اگر می خواهید که زمان اقامتتان در تور سریلانکارا بیشتر در سواحل سریلانکا سپری کنید، بهتر است که ماه های اکتبر تا مارچ را برای سفر به سریلانکا با تور لحظه آخری سریلانکا انتخاب کنید تا بهترین آب و هوای سریلانکا را تجربه کنید و بارش کمتری در طول سفرتان اتفاق بیفتد.


جاذبه های گردشگری سریلانکا


شهر کندی یکی از شهرها و اماکن توریستی سریلانکا است که معبد دالادا ماگی گاوا در آن یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری سریلانکا محسوب می شود. علاوه بر آن باغ سلطنتی کندی، باغ گیاهشناسی کندی، باغ ادویه کندی نیز از مهمترین اماکن دیدنی سریلانکا هستند. بازار پتاه، معابد کلمبو، موزه کلمبو، ساختمان پارلمان، موزه قدیمی هلندی، مسجد قرمز، مسجد جامی الفر در کلمبو نیز از مهمترین اماکن توریستی سریلانکا در تور سریلانکا لحظه آخری به شمار می آیند.
شهر بنتوتا نیز به عنوان یکی دیگر از توریستی ترین شهرهای سریلانکا در تور سریلانکا جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که از جمله آن ها می توان به باغ بریف، جزیره دارچین، رودخانه بنتوتا، سواحل بنتوتا و مزرعه پرورش لاکپشت کاسگودا اشاره کرد. از طرفی سواحل سریلانکا نیز از دیگر جاذبه های گردشگری این کشور جزیره ای به شمار می آیند که احتمالا زمان زیادی از اقامتتان در تور سریلانکا را به تفریح در آن ها اختصاص خواهید داد. 

 

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 28

سایت دنیای سفر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما